کد پرچم
کد پرچم
وایادولید 2-3 رئال مادرید / Made in Germany !
Online User
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : hassan7

رئال مادرید توانست که در یک نبرد سخت در استادیوم خوزه زوریا به یک پیروزی شیرین در مقابل تیم یوکیچ دست پیدا کند و موقتا فاصله اش با بارسا به هشت برسد . 
این مسعود اوزیل بود که یک بار دیگر مورینیو را از ویران شدن نجات داد و با زدن دو گل درخشان روی خلاقیت های فردی خود ، سه امتیاز ارزشمند را نصیب تیم مورینیو کرد .
در شبی که باز هم داوری علیه رئال بود و گل سالم راموس به عجیب ترین شکل ممکن آفساید اعلام شد ، تیم مورینیو سربلند از زمین بیرون آمد .
بازی در حالی اغاز شد که حضور ناچو و کایخون باعث شده بود که اصالت رئال مادرید بیش از هر زمان دیگری باشد . رئال بازی را مسلبط هم شروع کرد اما روی یک کرنر و اشتباه بزرگ خدیرا در مهار یار حریفش ، بازیکن وایادولید در سمت چپ دروازه رئال صاحب توپ شد و توپ را در چند متری دروازه به مانوچو داد تا این بازیکن آنگولایی در شبی که دوستش کریستیانو نتوانست گل بزند ، با فرصت طلبی گلزنی کند .
اما خیلی زود کایخون با سختکوشی خاصش توانست که عامل جبران این گل شود . او با پرسی که به خط دفاع وایادولید وارد ساخت ، باعث شد که توپ را لو بدهند و او با پاسی خوب ، در موقعیت دروازه خالی توپ را به بنزما رساند تا کریم نتیجه را به تساوی بکشاند .
اما دیری نپائید که مانوچو از اشتباه راموس استفاده کرد و باز هم روی ضربه کرنر ، بالاتر از کاپیتان دوم رئال ، با ضربه سر گل دوم تیمش را زد .
پس از این گل ، کریستیانو در شبی که فروغش کمتر از همیشه بود و با وجود جنگندگی نتوانست کاری از پیش ببرد ، یک شوت خوب روانه دروازه حریف کرد که دنی هرناندز آن را مهار کرد .
اما در حالی که به نظر می رسید که رئال با شکست به رختکن می رود و با توجه به دفاع چند لایه وایادولید امیدها برای بازگرداندن نتیجه در نیمه دوم بالا نیست ، این اوزیل بود که روی یک حرکت انفرادی عالی گلزنی کرد . او پس از جا گذاشتن چند بازیکن حریف ، با کریم یک - دو کرد که بازیکن فرانسوی با پشت پا مسعود را با هرناندز تک به تک کرد و اوزیل نیز گلی را زد که تا حدودی خیال مورینیو را برای نیمه دوم راحت تر کرد .
در نیمه دوم ، دی ماریا به جای ناچو به زمین آمد هر چند که اگر به شایسته سالاری در نیمه اول بود ، ناچو بسیار مفید تر و مثبت تر از آربلوایی بازی کرده بود که نیمه اول چندانی نداشت . هر چند که خود آربلوا هم بیست دقیقه بعد جایش را به مودریچ داد .
رئال مادرید که کاملا هجومی تر شده بود ، یک گل سالم توسط راموس زد که به شکلی عجیب توسط داور مردود اعلام شد و چندین و چند موقعیت خوب هم داشت اما بالاخره این اوزیل بود که روی یک ضربه آزاد توپ را به طاق دروازه دنی هرناندز فرستاد و نشان داد که در کاشته های سمت خودش بهترین گزینه ممکن می تواند باشد .
پس از این گل ، رئال مادرید با ورود واران توانست که بازی را کنترل کند و سه امتیاز کلیدی را از آن خود کند .
عملکرد کایخون چه در پست هافبک راست و چه در پست دفاع چپ ، سختکوشانه و تحسین بر انگیز بود و در کنار اوزیل یکی از بهترین های میدان بود .